Thursday, November 26, 2009

Bahis


Zor zanaattir bahis oynamak, her baba yigidin harci degildir kesinlikle. Peder yillar once ``olum sigir olum bir T cetveli yap gelenle gideni hesapla bakalim ne olacak``demesine ragmen ben bu gercegi zaten biliyordum.Ulan bilmemek salaklik olur zaten.Lise sondayken yakin bir arkadasim vestel manisa - sivas macinin saibeli oldugunu, bu macin berabere bitecegini hatta bu konunun yaninda konusuldugunu soyledi baska bir yakin arkadasimla bana.Bizim gibi 3 delikanlidan bu yaklasik 30 delikanliya yayildi sonucunda o zaman iddaa diye birsey olmadigindan bostancida kacak bahis oynatan ganyan bayinde toplanildi ve o zamanin buyuk paralariyla basildi beraberlige. Ben 250 tl basmistim diger yakin arkadasim 1500 tl basti soyleyen arkadasim da telefonunu falan satip bastigini soyledi ama o gelmedi ganyana.Neyse o maci vestel 0-1 yendi biz bahisciyi zengin ettik ben ondan sonra biraz ara verdim cunku kiz arkadasim bana ``koylumusun sen`` diye bir laf soyleyince cok koymustu,agirima gitmisti. 2 sene falan oynamadim sonra internetten bahisi kesfedip onun sihirli dunyasina girdim.25 tl yi 800 tl yaptim sonra 800 tl yi birgun icinde 10 kupon yapip hepsinden yatarak kaybettim. Sinir bozuklugundan yine 1 sene ara verdim sonra dayanamayip yine ayni siteden uye oldum bu seferde her koydugum parayi kaybettim ve toplamda 400-500'de oyle kaybettim. Dedim ben uzun bir sure oynamayayim oynamadimda. Hakkaten uzun zaman oldu 2 senedir tek maca bahis yapmisligim yok. Bugun artik sirketim maasimi masanin ustune atmak yerine banka karti verdi,ay sonu olmadan kiyak yapmismidir ayin 26sindan maasi yatirmismidir diye dusunmek yerine,aklima ilk gelen sey opera'yi acip betsson.com'a girip uyeligimi tazelemek oldu

No comments:

Post a Comment