
Bugun kesin olarak kanaat getirdim uyanmak benim icin ciddi bir sorun teskil etmekte.Yahu ev arkdasima bakiyorum adam haftanin 7 gunu insanlikdan nasibini almamis sekilde calisiyor hergun saat 7'de zimba gibi ayakta 8'de mesaisinde. Ulan bende mesai 10 da basliyor sabah gozumu aciyorum saat 10.10. 5 ay once toplanti esnasinda mesai saatinin 9'a alinmasi konusu tartisiliyordu bende ``ben 10'da zor geliyorum ne 9'u`` deyince herkesin kafasi ayni anda bana donmus bende isi mecburiyetten saka saka'ya dokmustum de saka falan degildi halbuki. Hadii ulan bir iki kere durust olalim dedik ``kusura bakmayin uyuya kalmisim`` diyerek gozlerine girelim durust adamiz yalana gerek yok diye dusunduk, 2 senede 100. kez olunca artik ulan ne yuzsuz bir adam konumuna hizli bir gecis yaptim durust calisandan. Isin boktani artik gec kalinca yalan soylemeye basladim ve bu isi cok iyi becerebilecegimi dusunup extreme yalanlara girmeye basladim. Aslinda ilk baslarda iyiydimde. Kusura bakmayin sabah kapiyi kitlerkene anahtar icinde kirildi bende gittim cilingir getirdim. Ulan pezevenk sabahin 7 sindde cilingiri nerde buldun Moskova sokaklarinda?? Moskova'da cilingirlik diye bir muessese varmi ondan haberin varmi onu soylesene ilk. Kusura bakmayin ayagimi burktum sabah (topallanir burda) evde ilk mudahele sonrasi haliyle geciktim tabi. Ama oglen yemegi oncesi is arkadasinin attigi kagit topa sag vole cakarken burukluk yok o nasil olacak seker kardesim. Ama biraktim artik yalan soylemeyi, yada birakmak zorunada kaldim gecen hafta isten arkadasima atacagim mesaji uyku sersemligiyle mudurume attim.`` Yulia ben yeni uyandim dus alip geliyorum soran olursa konsoloslukta acil bir isi varmis de`` diye bozuk grammerli bir rusca ile attim hemde.. Adam dumur oldu heralde sadece 4-5 tane soru isaretinden olusan bi cevap atti.Bende yarim saate ofisteyim diye tekrardan yapistirdim cevabimi ama aslanlar gibi ingilizce. Niye uyanamadigimi bilsem tedavisine kesin giderim. Hayir niye uyanamadigimi bilsem tedavisini gorecem.Bunca yildir aldigim okul egitimine dayanarak beynimde bir problem oldugu teshisini koyabilirim kendime. Bu kaniya surdan vardim; bazi gunler kiz arkadasima,ev arkadaslarima,is arkadaslarima beni uyandirmalarini tembih ediyorum. Hadi ev arkadasimi gectim adama``bak olm yarin cok onemli bir toplantim var beni dove dove kaldir gerekirse kafamdan su dok ``diyorum saat onda gozlerimi aciyorum adam mesaj atmis``Kalk uyan hadi ise gec kalacaksin`` Zaten mesaji okudugumda millet bilgisayarlarini acmis ofiste. Kibar bir yontem. Farketmiyor gerci gelip dokunarak uyandigindada tamam kalktim diyorum belime kadar dogruluyorum o kapiyi kapar kapamaz gene yatiyorum. Orda beyin enteresan bir sekilde kendini kandirmaya programlaniyor heralde. ``Hmm belime kadar dogrulursam uyandigimi dusunur cikar o evden bende mis gibi uyurum``. 2 sene oncede bas ucuma bardak ile kasik koyardim kiz arkadasim arar ``hadi kalk hala uyuyosun yataktasin`` dediginde ``Ohoo ne yatagi kizim geldim bilgisayar basindayim``deyip bos bardakta kasigi karistirir cay iciyormus havasi yaratirdim. Sonra penguen diye bir mizah dergisinde okumustum, Ersin Karabulut diye bir yazarda ayni yontemle annesini kandirirmis. Hayir isin enteresani sabah kalkmak isteyen ben, turlu taktikler gelistirip uyanmamak icin numara yapan turlu katakulliye giren yine ben. Bugun yine gec kaldim 11'de geldim ofise ama yalan soylemek yok,hic birsey olmamis gibi davrandim. Gectim resepsiyonu, actim ofisin kapisini ooo dobroe utra diye selamladim herkesi. Mudur de yoktu super oldu. Biraz bu yontemi kullanmaya karar verdim.
birader o sabah 8 de zimba gibi ofiste sandigin ev arkadasim 8 de baslayan ise hayatinda 9 dan once gitmedi. senden erken uyanan herkese saygi duymani anladim da kendi kendini bile kandiran o super cakal beyin kivrimlarina yakistiramadim bu safligi. gerci kendi beynine kanan diger kivrimlarinin isi olabilir bu, beyin anatomisi ne acaip bisey ya
ReplyDelete